شخصی سازی محیط کار در ویندوز 7
افزايش امار وبلاگ

از این به بعد سعی دارم که ترفندهای آخرین ویندوز شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز Seven (7) رو آموزش بدم. پس وقتی این مطلب رو میخونین، به صفحه اول وبلاگ هم یه سری بزنین. و یا در سیستم RSS وبلاگ عضو شوید.

لازم به ذکر است که خودم تمام این مراحل را قدم به قدم امتحان کردم و راحت ترین و کوتاهترین راه حل را به شما ارائه میدم. پس اگه امتحان کردین ولی جواب نداد، مطمئن باشید که مشکل از من نیست. یعنی سرکارتون نذاشتم.

Desktop Background:

اگه وارد این بخش بشین، شما می تونین هر تصویری رو می خوایین، کلیک کرده و به عنوان تصویر پس زمینه دسکتاپ کنین. اگه مایل هستین، هر تصویری رو که می خوایین تیک زده و اونهایی رو هم که نمی خوایین تیکشونون بردارین و از لیست کشویی "Change picture every:" مدت زمان دلخواه برای تعویض اتوماتیک تصویر پس زمینه دسکتاپ (بر حسب دقیقه) را انتخاب کنین. و در نهایت کلید "Save changes" را کلیک کنین.

Window color:

اگه وارد این بخش بشین، شما می تونین رنگ پنجره ها و نوار Taskbar و برخی از جاهای دیگر ویندوز رو تغییر بدین. از لیست رنگ های موجود، یکی را انتخاب کنین. مشاهده خواهید کرد که رنگ پنجره ها عوض شد. اگه گزینه "Enable transparency" رو تیک بزنین، به پنجره ها قابلیت شیشه ای شدن رو دادین. یعنی پشت پنجره ها دیده میشن. و اگه نوار لغزنده رو بیشتر و یا کمتر کنین، میتونین این قابلیت را تنظیم کنین.

Sounds & Screen saver:

با این گزینه میتونین تمام صداهای ویندوز رو تنظیم کرده و به حالت دلخواه خود در بیارین. و برای دسکتاپ خود یک محافظ صفحه نمایش انتخاب کنین.

جالب بود!!! نه؟؟؟

قابل شما رو نداشت. فقط نظر یادتون نره.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد سيدى

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 397
بازدید کل : 422782
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



بازدید :

نمايش قيمت سايت